zondag 26 februari 2017

vervelend, balen, feeling sorry for myself







het ging zo lekker....beetje stitchen, patchwork maken, hartjes van vilt  voor de kinderen van de art therapie van Wendy Golden Lewitt borduren, de honden borstellen....kortom ik had de draai/draad weer te pakken.
de geheelde pols deed wel wat zeer, werd warm, dik en af en toe blauw maar dat zijn de opstart problemen dacht ik.
Helaas was mijn pols al weer over belast omdat de stand na de breuk veranderd was.
totale rust voor die arm, wijffie, het is niet anders.
Ik ga er van uit dat het lichaam verteld wat je moet doen en achteraf klopt het wel maar nu vat ik het even niet.
Wat moet ik hier nu weer van leren?

boring......



                     



14 opmerkingen:

די מריו zei

Ja, pfffff, totale rust, dat is natuurlijk boring. Maar... speciaal voor jou plaats ik gewoon elke dag ene logje, zodat je je niet hoeft te vervelen.

Love As Always
Di Mario

Martine zei

Ja dat is balen.

Het wordt nu langzamerhand lente......misschien concentratie op alles wat er buiten gaat groeien?

Marjolijn. zei

dat is balen meis.
Geduld meis, en een dikke knuffel.

Ria zei

Spijtig, maar zoals geschreven, "de lente komt eraan."
Lekker buiten en de pols laten rusten,komt wel weer goed, Yvette.

Tammie Lee zei

Stitching can be such a nurturing thing to do.
Looks wonderful.
Sorry you are going through a hard healing experience.
Sending light.

grace Forrest~Maestas zei

it will change. Time.
Love and Love...

Lutje zei

overdaad schaadt
je weet nu ondertussen dat je alles moet opbouwen en
dat je de taal van je lichaam moet volgen.
Eén @->- voor jou

willy zei

jammer..maar rusten is de boodschap..

beterschap Yvette

Helena zei

Tja, lieve Yvette, soms horen we het wel, maar weten we pas achteraf zeker wat de boodschap was... dikke knuffel en voorspoedig herstel xx

Mo Crow zei

love these earth colours

A van de Aa zei

Dat as de volgende keer de pols warm en blauw wordt, je stopt met wat je doet....
Hoop voor je dat het herstel voorspoedig mag zijn.

fotorantje zei

heel vervelend is dat als je lichaam niet wil meewerken
lastig wordt je daar van
maar we moeten het er mee doen
goede moed en vlug beterschap

Marlou zei

Hallo lieve schat!

getverdegetver!
Overbelast...
Dat vind ik nou ontzettend vervelend voor je, net nu je je draai weer gevonden hebt...

Nou...
Misschien moeten we dan maar weer gaan wordfeuden!!
Of niet?

Liefs van Marlou...

(ik ben er even een week en dan twee weken niet en dan kom ik even bij je langs.... Xxx)

.

Haba zei

Goede Maandag Yff ;) Tja meis te laat naar je lichaam luisteren heeft nare gevolgen. Misschien moet je hiermee geduld leren, ik zou het niet weten, maar je kunt nu weinig doen, dus heb geduld en dan komt het vast weer goed met die pols. In je hoofd kun je misschien alvast allerlei patronen bedenken, die je uit kunt voeren wanneer je pols weer meewerkt.
Sterkte met het genezingsproces en een virtuele knuffel uit het Zeeuwse land.